22.8.09

Το εθνικό σπορ των Ελλήνων είναι το καμάκι, Η Κοκκινοσκουφίτσα, Τα Τρία Γουρουνάκια και άλλα παραμύθια...

Η ΘΗΤΕΙΑ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΟΞΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ!!!
Κατά τη διάρκειά της υπάρχουν μερικές χιλιάδες ελεύθερες ώρες, οι περισσότερες από τις οποίες θα καταναλωθούν σε ύπνο, σε αγνό κωλοβάρεμα ή αν είσαι τυχερός και έχεις laptop ή PSP ή και τα δύο, σε σερφάρισμα στο ίντερνετ, σε παρακολούθηση ταινιών και σειρών και σε επικές κόντρες στο Pro. Όλα τα παραπάνω θα βοηθήσουν να περάσουν πολλές ώρες βαρεμάρας που μειώνουν το χρόνο της θητείας, διευρύνουν τους καλλιτεχνικούς ορίζοντες και σου δίνουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για να κερδίσεις το τουρνουά Pro στο ίντερνετ καφέ της γειτονιάς σου.

Υπάρχουν, όμως, και εκείνες οι ώρες στη σκοπιά που είσαι εσύ, το όπλο σου και η σκέψη σου για παρέα, ειδικά αν βρίσκεσαι σε κάνα κορφοβούνι. Αυτές είναι οι ώρες που μετράνε και με πέτυχαν στην καλύτερη δυνατή στιγμή: μετά από κάποιες σημαντικές αλλαγές που συντελέστηκαν στη ζωή μου. Τον τελευταίο ένα χρόνο άλλαξα πόλη μόνιμης κατοικίας επιστρέφοντας στην Αθήνα, τελείωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές, ολοκλήρωσα τη θητεία μου στα ελληνικά στρατά και βγήκα από μια πολύχρονη σχέση.

Όλες αυτές οι αλλαγές μου ήρθαν κάπως απότομες και ευτυχώς που είχα αυτές τις εκατοντάδες ώρες για να συζητήσω με τον εαυτό μου και ουσιαστικά να του ξανασυστηθώ. Μέσα σε αυτές τις ώρες πήρα κάποιες από τις σημαντικότερες αποφάσεις για το μέλλον και αποφάσισα να ξαναχτίσω τον χαρακτήρα μου.

Και πού κολλάει το καμάκι ως εθνικό σπορ των Ελλήνων? Όπως είπα και παραπάνω, βγήκα από μια πολύχρονη σχέση και επέστρεψα στο Παιχνίδι! Στο ποιό? Μέχρι πρόσφατα ήμουν το τυπικό δείγμα Έλληνα εργένη: βγαίνει έξω για να γνωρίσει γυναίκες, αράζει σε ένα σημείο κάπου στο βάθος του μαγαζιού με τους κολλητούς του, κάθεται με το ποτό στο χέρι, ανέκφραστος σαν τους μαυροφορεμένους γέρους σε κάποιο χωριό της Κορσικής και σκανάρει το χώρο σαν πολυμηχάνημα της Xerox. Ο ήρωάς μας εντοπίζει το κορίτσι που του κάνει το κλικ και το κοιτάει, το κοιτάει, το κοιτάει...παραγγέλνει και άλλο ποτό, το κοιτάει, το κοιτάει, το κορίτσι φεύγει και ο ήρωάς μας χάνει το ενδιαφέρον του και επιστρέφει στο σπίτι άπραγος, βρίσκοντας δικαιολογίες για τις ψυχρές γκόμενες, που, -όταν πας να τους μιλήσεις θα σε γράψουν και, που, -αφού και αυτή με κοίταζε τόση ώρα, γιατί δεν ήρθε να μου μιλήσει, και άλλα τέτοια γραφικά που ταιριάζουν σε ποδοσφαιριστή που την ώρα της εκτέλεσης του πέναλτι, βρίσκει χόρτο αντί για την μπάλα.

Αφού κατανάλωσα μερικές εκατοντάδες λίτρα μπύρας, με μοναδικό αποτέλεσμα την αύξηση της περιφέρειας της κοιλιακής μου χώρας, αποφάσισα να αλλάξω στρατηγική, με τη βοήθεια ενός από μηχανής θεού! Του κολλητού μου που τα τελευταία χρόνια ζούσε στο εξωτερικό. Αφού του διηγήθηκα τα ανδραγαθήματά μου, συμφωνήσαμε να με μυήσει στα μυστικά του Παιχνιδιού, ένα άθλημα που δεν είναι τόσο απλό όσο θέλουμε να πιστεύουμε εμείς οι άντρες και αποτελείται από αρκετά στάδια, τα οποία θα μπορούσαν να γεμίσουν ένα corpus χονδρικά 135-140 σελίδων, χωρίς τη βιβλιογραφία. Σκοπός μας ήταν να γίνω ένα είδος κοινωνικού πειράματος, να μπορέσω να αποβάλλω από πάνω μου τις νοοτροπίες χρόνων και να εξελιχθώ σε Παίκτη.

Το συγκεκριμένο blog το δημιούργησα με σκοπό να μοιράζομαι μαζί σας τις εμπειρίες μου στο ταξίδι αυτό και γιατί όχι, να ανταλλάζουμε και απόψεις σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο.

2 σχόλια: